Re: com --> usb

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 20:14:12 MET

Użytkownik ">> shap" <shap@o2.usun.pl> napisał w wiadomości
news:ctlu02$idt$1@news.onet.pl...
 Witam!
> Chodzi mi o rozwiązanie problemu portu szeregowego w nowych notebookach, w
> których jak wiadomo nie ma takowego portu.

Oczywiscie wszystkim wiadomo ze takie porty są w notebookach,
najlepiej o tym pamiętać przed zakupem notebooka,
sprzedawca to nie Cooperfield :-)

>Wiem, że sa przejściówki
> zamieniające sygnał COM na USB. Rodzi się pytanie, na ile skutecznie
działa
> takie rozwiązanie, czy ktos miał tego rodzaju doświadczenia?

Dziala skutecznie, ale to jest tzw. virtualny port szeregowy,
polecam zakupić COM na PCMCIA..........

> shap
> p.s. do podłaczenia mam aparaturę pomiarową, która ma interfejs szeregowy
> (COM)

$$ trza wydac na eksperymenta............
Najlepszym sie zdarza :d
Zawsze moze Pan to sprzedac na Allegro...........

pozdrawiam
Adams