Re: pomocy - athlon64 i temperatura przy grach

Autor: ugryz <przepraszam1_at_o2.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 18:06:52 MET

> Czy dźwignia radiatora jest w pozycji zatrzaśniętej?
> 1850 obrotów to zdecydowanie za mało przy wentylatorze BOX (powinno być
> min. 2500). Masz box czy jakiś wynalazek?

zwykly wentylator coolermastera, to jest dokladnie ten:
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=08508&type=hardware

> Athlon 64 to najzimniejszy od paru lat procesor do PC. U mnie nie
> zdarzyło się, żeby temperatura przekrpczyła 43 stopnie pry 100%
obciążeniu.

to nie wiem o co chodzi, wczoraj na nowo zalozylem wentyl, nalozylem na nowo
paste, wlaczam gta2 i temperatura dochodzi do 60 stopni.
teraz jest jeszcze taka sprawa, ze mam ramy ddr 266 i szlyszalem, ze to one
moga byc za wolne i procesor przejmuje cale obciazenie na siebie, to
mozliwe?

pozdrawiam
Kamil