Re: pomocy - athlon64 i temperatura przy grach

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 11:00:23 MET

ugryz wrote:

> speed fan pokazuje przy wentylatorku 1850rpm, wiec cos tam sie kreci.
> temperatura procka wynosi teraz 26 stopni , wiec jest ok, ale i tak sie boje
> wlaczyc jakakolwiek gre czy cos...
> zaraz naloze nowa paste, zamontuje chlodzenie na nowo i zobaczymy...

Czy dźwignia radiatora jest w pozycji zatrzaśniętej?
1850 obrotów to zdecydowanie za mało przy wentylatorze BOX (powinno być
min. 2500). Masz box czy jakiś wynalazek?

Athlon 64 to najzimniejszy od paru lat procesor do PC. U mnie nie
zdarzyło się, żeby temperatura przekrpczyła 43 stopnie pry 100% obciążeniu.