Udostępnianie dysku?

Autor: Tomek <entropias_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 17:13:53 MET

Witam!
W domu założyłem sobie sieć, 2 kompy, jeden stoi u mojego brata a drugi u
mnie. Komputer mojego brata udostępnia mi internet oraz dysk, a mój tylko
drukarkę. Chcę udpstępnić też swój dysk, ale za cholerę nie mogę. Choć w
panelu administracyjnym niby widnieje, że jest udostępniony (na ikonce, ręka
udostępniania jest widoczna) to i tak mój brat nie może skorzytać z mojego
dysku, wciąż ma komunikat odmowa dostępu. A dysk oznaczony jest jakoś tak
C$? Jak udostępnić mój dysk?