Re: LCD BenQ FP937s+ 8ms 19' za 1600zł. Cos tu "smierdzi?"

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 17:09:20 MET

> w czym problem? tzn ja mam 19" Neovo, tez mam 170/170, i jak najbardziej
> jest to rzeczywiste, patrzac na obraz pod coraz to wieszym kontem, obraz
> przestaje byc widoczny dopiero w momencie zasloniecia przez obramowanie
> monitora, czyli 170 jest jak najbardziej widoczne...

W tym ze od dawna kąty podawało sie przy CR 10:1 ale marketingowcy
stwierdzili ze napiszą 170/170 i małymi literkami CR 5:1 a to duza roznica i
większosc nawet nie wie co to CR.

Podobnie czas reakcji, są juz monitory "BENQ 5ms GTG" to kazdy pomysli 5ms
to najszybszy monitor ale prawie nikt nie wie co to GTG.

Dopiero na stronach maxdata.de podają bardziej realne kąty dla monitora
BELINEA 101901 ktore wynoszą ~150/130 (typowo dla matrycy TN 19").

Prawdopodobnie masz Neovo na matrycy VA a tam kąty są znacznie lepsze.

GM