blagam, pomocy! hp LJ1300 w sieci LAN

Autor: Szymon Bronkowski <smtg_at_triennial.cracow.pl.usunto>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 16:16:38 MET

Witam

Problem mam od dawna i nie umiem go rozwiazac - prosilem o pomoc serwis HP
ale jakos nie mogli mi pomoc.
Drukarka jest udostępniana spod Win XP, podłączona przez USB, Sterwnik PCL6
Na drugim komputerze z WinXp dziala bez zarzutu
na komputerach z win 98se jest taki problem, średnio co drugi wydruk
wyskakuje błąd - nie można się połączyć z tu_ścieżka_sieciowa_drukarki
jak nacisne teraz OK - drukarka ustawia się w offline
jak nacisnę Anuluj i ponownie wydam polecenie drukowania - drukarka drukuje!

przeinstalowywałem ją już na wszelkie sposoby i i na komputerze gdzie jest
podlaczona i na innych
przepinałem ją na lpt
nic to wszystko nie dalo
wtedy pomyslalem ze moze mam smietnik w systemi na komputerze gdzie jest
drukarka i przepialem ja drugi komputer gdzie jest win XP
i pomoglo - przez jakis tydzien drukarka drukowala bez bledow na kazdym
komputerze w sieci - pozniej zaczelo sie to samo :(

czy ktos mial podobny problem i wie co sie stalo i co trzeba zrobic??

--
pozdr. Szymon
http://fotografia-slubna.com