Re: G³osniki 2.1 Creativa

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 15:02:19 MET

U¿ytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewkiNoSpam.@ciach.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ctlbmq$cng$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak najbardziej wp³ywa. Podobnie (a nawet bardziej) wp³ywaj± filtry i
> rozdzielacze wewn±trz kolumny. One nie lubi± pracowaæ przy max
> obci±¿eniu, bo trac± parametry.

Czyli wp³ywa sam na siebie ?
Mówisz teraz o zwrotnicy, tak ?

> Pewno¶æ siebie to ty masz... Ale s³ucha³e¶ mo¿e takiego zestawu?

Ale pewno¶æ siebie wynikaj±c± z do¶wiadczenia. S³ucha³em niejednego audio.
I wybacz, ale Telefunken (robiony chyba niby przez niemców w Turcji, tak?)
do czo³ówki sprzêdu hi-fi nie nale¿y.
Jakie to ma wogóle koñcówki mocy?

> Mówi³em co¶ innego?

No mówi³e¶, ¿e g³o¶nik przy maksie zaczyna ¼le brzmieæ.
No chyba, ¿e nie udowodni³e¶ tego empirycznie, tylko tak podobno jest :)

> To to znaczy co? Kolumny maj± ok 120-130cm wysoko¶ci, to chyba je s³ychaæ...

Chodzi³o mi o bazê. Czy na tym audio dostrzegasz ró¿nicê miêdzy baz± 4m, a np.
2m ?
No fakt, moje DM602 S3 maj± tylko 49cm wysoko¶ci, to pewnie je s³ychaæ gorzej :)

> Jedyna rada: spaæ :D

Nie ma takiej opcji. W³a¶nie robiê co¶, co po angielsku nazywa siê "change phase
the hard way".
Zmieniam godziny "urzêdowania" z 15-6 na 1-10...

> Hehe, mo¿e¶ go niew³a¶ciwie pod³±czy³?

Kabel wydaje siê byæ OK. Mo¿e zmienie na Van Den Hul'a :)

> Zgoda, ¿e jak sprzêt badziewie to i waty nie pomog±. Ale nie zgadzam
> siê, ¿e u¿ywany wzmak oznacza od razu badziewie.

Ja tego nie powiedzia³em. Jak ju¿, to to, ¿e u¿ywany wzmacniacz za 90 pln to
badziewie.
Wola³bym u¿ywanego Krell'a od tego co mam teraz :)

--
Pzdr
made_myself