Re: Szukam uzytkowników kamer Creative WebCam NX

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 14:57:17 MET

Użytkownik "Seba" <ktos7(spam)@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ctkrnt$lvs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Zakupiłem ową kamerkę WebCam NX
> w dzień jestem z niej zadowolony ale wieczorkiem to koszmar. Aby cos było
> widac to musze zapalic swiatło nad sufitem i jeszcze lampke przy stoliku
> ale
> i tak obraz jest ciemny.
> Jak u was doswiadczenia z ta kamerka w porach nocnych??

Widze ze to nadal standard w tych gownianych kamerkach. Kupilem kiedys
Creative Webcam5 czy jak to sie tam zwalo.
Myslalem ze jak kupie firmowke to bedzie cos porzadniejszego niz te tandety
za 50zl (ktora wczesniej mialem). Ale jednak zonk... wieczorem a nawet
ogolnie w warunkach pokojowych za dnia (przeciez w pokoju slonce nie swieci)
jest tragedia z obrazem - chodzi o jasnosc. Bardzo slabe te kamerki a
przeciez one wlasnie glownie w pokojach maja pracowac!
Probowalem podkrecac jasnosc, gamma, kontrast itp, ale to tylko zwieksza
pozornie jasnosc, wchodzi potezny szum na obraz i dowidzenia...

--
pzdr
rb