Re: znowu bios...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 14:39:50 MET

Dnia 31.1.2005, Ver4 napisał(a):

> Na stronie producenta (shuttle) jest informacja jak zmienić bios, ale nie
> znalazłem wyjaśnienia co zrobić w zaistniałej sytuacji.
> Producent pisze, że należy zrobić zwykły dyk startowy DOS do zmiany biosu.
> Natomiast w moim przypadku po włożeniu dyskietki startowej DOS powtarza się
> komunikat 'włóż dysk systemowy'.
> Stąd moje pytanie, ponieważ sposób przygotowania dyskietki z biosem
> zaczerpnąłem z jednej ze stron znalezionej przez google ;-)

1. Przygotowujesz dysk start.
2. Przegrywasz na niego (w przypadku AWARDa) AWRDFLSH.EXE i plik z BIOSem
(np. BIOS.BIN)
3. Tworzysz AUTOEXEC.BAT - w nim wpis
'AWRDFLSH.EXE BIOS.BIN /py/sn/cc/r/ld'
ewentualnie gdy chcesz zachować stary BIOS
'AWRDFLSH.EXE BIOS.BIN BIOS.BAK /py/sy/cc/r/ld'
4. Odpalasz kompa z tej dyskietki.

Jak "coś" zajrzyj też tu http://www.pomocnik.cad.pl/bios.htm

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559