Re: znowu bios...

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 13:31:05 MET

<ciach>

> 1. Flash'uje się bez HIMEM i innych "sterów" pamięci.
> 2. Co jest przyczyną występowania problemu? Bo jeśli nie złe flash'owanie,
> to wcale nie musi być wina BIOSu a np. RAMu, rzadko CPU.
> 3. Sprawdź na WWW producanta, by ten sposób na flash zadziałał czasem
> wystarczy na dyskietce sam plik z wsadem, wymagane jest tylko odp.
> nazewnictwo.
> 4. Jeśli już argumenty dla AWDFLASHa to takie /py/sn/cc/r/ld ;D
> 5. No i jak zwykle na koniec (a może powinienem od tego zacząć?) - Google
> Twoim przyjacielem. ;D

Na stronie producenta (shuttle) jest informacja jak zmienić bios, ale nie
znalazłem wyjaśnienia co zrobić w zaistniałej sytuacji.
Producent pisze, że należy zrobić zwykły dyk startowy DOS do zmiany biosu.
Natomiast w moim przypadku po włożeniu dyskietki startowej DOS powtarza się
komunikat 'włóż dysk systemowy'.
Stąd moje pytanie, ponieważ sposób przygotowania dyskietki z biosem
zaczerpnąłem z jednej ze stron znalezionej przez google ;-)