Re: Głosniki 2.1 Creativa

Autor: Andrea <andrzej.libiszewkiNoSpam._at_ciach.wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:54:20 MET

Roki napisał(a):

> Imho musialbys wydac kupe kasy, aby kolumy+wzmacniacz daly chociazby podobna
> jakos cos glosniki Creativa. Owszem biorac pod uwage gloscnosc nie ma tutaj
> raczej co porownywac, chociazby z racji wymiarow. Aczkolwiek pod wzgledem
> jakosci w swojej cenie uwazam, ze glosniki Creativa nie maja za duzej
> konkurencji. Ja osobiscie przesiadalem sie ze wzmacniacza z kolumnami
> (2x40W) na zestaw Inspire 5100 (to jest i tak slaby zestaw na dzisiejszcze
> produkty Creativa) i jakos jest nieporownywalna.

Zgoda, że nieporównywalna... Tylko chyba się nie zgodzimy w którą
stronę. Jeszcze nie słyszałem komputerowych głośników dorównujących
klasycznemu wzmacniaczowi z dużymi kolumnami.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH