Re: G³osniki 2.1 Creativa

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:36:08 MET

> Jezeli mo¿na wyraziæ swoje zdanie to za te pieni±dze kupi³bym jaki¶
> wzmacniacz i kolumny. cena troce wieksza ni¿ za tego creativa ale i
> jako¶æ du¿o lepsza.

Imho musialbys wydac kupe kasy, aby kolumy+wzmacniacz daly chociazby podobna
jakos cos glosniki Creativa. Owszem biorac pod uwage gloscnosc nie ma tutaj
raczej co porownywac, chociazby z racji wymiarow. Aczkolwiek pod wzgledem
jakosci w swojej cenie uwazam, ze glosniki Creativa nie maja za duzej
konkurencji. Ja osobiscie przesiadalem sie ze wzmacniacza z kolumnami
(2x40W) na zestaw Inspire 5100 (to jest i tak slaby zestaw na dzisiejszcze
produkty Creativa) i jakos jest nieporownywalna.