Re: Kieszenie HDD EAsyTouch

Autor: Daniel <voldekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 11:03:21 MET

> Mam kieszen tracera i przyznam ze jest niezle pomyslana. Wzgledem
> dotychczas spotkanych kieszeni tanszych producentow, jest doprawdy niezla.
> Jakosc wykonania taka sobie, a rozliczne patenty i pomysly okazuja sie byc
> drobiazgami, ale wlasnie te drobiazgi sprawiaja ze uznaje ja za lepsza od
> np. easy touch.
>
> Ale do rzeczy - jednym z krzykliwych napisow na pudelku i na stronie
> informowala za ma funkcje hot swap - czyli wyciagania dysku przy pracy
> komputera.
> Okazuje sie to sprowadzac do tego, ze ze strony tracera mozna sciagnac
> [...]

Nie widziałem kieszeni Tracer zadnej ale widziałem Easytouch i widziałem
np to co na giełdzie jest przy Stodole. Porównując te z giełdy i EasyTouch
to te drugie są lepsze. Solidniejsze, w srodku układzik lepiej zabezpieczony,
gzniazdo ATA lepiej zamocowane, konstrukcja cała solidniejsza i zapadka jak
kieszeni z dyskiem jest wyjeta, a to co na giełdzie jest i cena tego to jakies
nieporozumienie. Tylko ta EasyTouch nie możliwości wygodnego wyłaczenia tj np
odciecie zasilania kluczykiem.