Re: Kieszenie HDD EAsyTouch

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 09:09:04 MET

Sun, 30 Jan 2005 17:46:39 +0100, na pl.comp.pecet, grvby_usun_to@wp.pl
napisał(a):

> swoją drogą zachowałem opakowanie do drugierj, na której stało jak wół, że
> można wycioągać w czasie pracy komputera pod warunkiem, że nie świeci się
> czerwona dioda !!!
> I wciąż dręczy mnie pytanie "a może pociągnąć raz...." jak coś spalę to w
> sumie mam gwarancję, instrukcję

Mam kieszen tracera i przyznam ze jest niezle pomyslana. Wzgledem
dotychczas spotkanych kieszeni tanszych producentow, jest doprawdy niezla.
Jakosc wykonania taka sobie, a rozliczne patenty i pomysly okazuja sie byc
drobiazgami, ale wlasnie te drobiazgi sprawiaja ze uznaje ja za lepsza od
np. easy touch.

Ale do rzeczy - jednym z krzykliwych napisow na pudelku i na stronie
informowala za ma funkcje hot swap - czyli wyciagania dysku przy pracy
komputera.
Okazuje sie to sprowadzac do tego, ze ze strony tracera mozna sciagnac
sobie trialowa wersje programu ktory na to pozwoli. Aczkolwiek idac tropem,
znalazlem nowsza wersje, na stronie producenta programu i uzywam jej do
dzis. Dysk chodzi, moge wypinac i wpinac (!) przy pracy systemu i po
krotkim przeskanowaniu napedow tymze programem dysk na powrot jest widziany
w systemie (dziala tylko pod win2000/XP).

Dysk mam stary, 10GB wiec mi go nie zal, ale od dwoch miesiecy tak chodzi i
nic mu nie jest wiec wzglednie jest to jakies rozwiazanie :D
Acha - mam kluczyk, ale jedyne co robi to blokuje wyjecie kieszeni, rownie
dobrze mozna go wcale nie uzywac.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl