Re: Pomocy!!!

Autor: Jarosław Lech <jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 16:50:44 MET

Użytkownik <klaudekk@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:7228.000001a0.41fceeb6@newsgate.onet.pl...

> Ps. dziwi mnie troche ze praktycznie tylko kilka osob z
kilkudziesieciu
> bioracych czynny udzial w tej grupie probowalo/proboje mi pomoc. Nie
chce
> obstawiac/obstawac za tego powodem, czy wieksza czesc nie chce mi
pomoc, czy tez
> nie jest w stanie, ale po prostu mie to troche dziwi.
> Tym wieksze dzieki tym co mi pomoc sie starali.
> Pozdrowienia dla wszystkich (bez wyjatku ;)

    Spora część może być na feriach/urlopie, inna na imprezach
rodzinnych, jeszcze inna może nie wiedzieć, jak dobrze poradzić, a do
tego kilka innych osób mogło założyć, że nawet jeśli samporadziliby
sobie, to trudno to wytłumaczyć na odległość laikowi, bo nie wiadomo,
jak dogłębnie wytłumaczyć. Spróbuję jeszcze poszukać w archiwum Entera i
Chipa artykułów na ten temat. Jak znajdę - odezwę się.

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl