Re: Pomocy!!!

Autor: <klaudekk_at_autograf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 15:27:03 MET

> Nie - jutro rano wziąć skrzynię pod pachę i na żywo, na żywo :-)

Tak jak pisalem jest to prawie ze niemozliwe ze wzgledu na prace :(

> Przegapiłem (jeśli pisałeś), że to musi być na gwałt dzisiaj.

Tego nie pisalem. Zle mnie zrozumiales, zdarza sie :) Chodzilo mi o to glownie
ze serwisy komputerowe & co. (i inne tego typu/zakresu ;) beda pozamykane, ze
wzgledu na to ze mamy niedziele. I wobec tego albo moge sobie (sam) dalej
grzebac, probowac i googlowac, albo tez czekac na roboczy tydzien.

> Z innej beczki: kilkakrotnie widziałem w Opolu samochód z napisem
> "Pogotowie komputerowe" Spróbuj wrzucić te wyrazy (+ Opole) do googla,
> może coś znajdziesz. Poprzeglądaj ogłoszenia w NTO (www.nto.com.pl),
> Gazecie w Opolu (http://miasta.gazeta.pl/opole/0,0.html), Suflerze, TOp
> Reklamie, i innych bezpłatnych ogłoszeniowych. Na pewno znajdziesz
> jakieś pogotowie. Pozostaje jeszcze Panorama Firm i Polskie Książki
> Telefoniczne.

Dzieki za chec pomocy :) Prawde mowiac brakuje mi juz checi, pomyslow, ....
pomalu wszystkiego, zeby dalej sie meczyc. Oczy mam juz kwadratowe jak monitor
komputera i zaczynaja mi siadac. Przejrze, poszukam juz wlasnie glownie ogloszenia.

> No to umawiać się na telefon

Nic innego juz za bardzo nie wchodzi w gre ;)
Chociaz teraz tak sobie mysle ze jakbym kupil uzywana plyte pasujaca do tego
"nowego" procka, to niedosc ze wyszlo by mnie to podobnie cenowo, o ile nawet
nie taniej, mialbym czesc(i) na drugiego kompa. Gdybym dokupil jescze do tego
jakiegos dyska twardego (reszte koniecznych czesci praktycznie mam/mialbym), to
mialbym dwa dzialajace kompy, jeden ze skromnym wyposazeniem, no ale .... to
teoretyczne rozwazanie. :)
Ps. dziwi mnie troche ze praktycznie tylko kilka osob z kilkudziesieciu
bioracych czynny udzial w tej grupie probowalo/proboje mi pomoc. Nie chce
obstawiac/obstawac za tego powodem, czy wieksza czesc nie chce mi pomoc, czy tez
nie jest w stanie, ale po prostu mie to troche dziwi.
Tym wieksze dzieki tym co mi pomoc sie starali.
Pozdrowienia dla wszystkich (bez wyjatku ;)