Re: jaki LCD 17" ??

Autor: Robert <robert_at_akacje.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 11:10:36 MET

jestem daleki od kupowania w komputroniku, to dosc drogi sklep chociaz wybor
tam jest duzy...
sprawdzilem ceny hurtowe i okazuje sie, ze w ABC Data mozna kupic monitor
17" ponad 100zl taniej niz w detalu, a skoro moge tam kupic to po co
przeplacac? ;-)

bylem wczoraj w MM i byla tam cala sciana roznych LCD, akurat byl wlaczony
jakis film i jakosc oraz odwzorowanie kolorow i jasnosc
na samsungu 710T byla najlepsza, na jakims philipsie obraz byl totalnie
zielony, na innym bardzo ciemny etc...

nie ma jak sobie organoleptycznie porownac ;-)

na DVI mi zalezy, gdyz na grafie mam tylko DVI (XFX 6600GT), a nie chce sie
bawic w przejsciowki

R.