Re:iiyama to obecnie wielkie badziewie.

Autor: a <a_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 17:21:05 MET

Użytkownik "Robert" <robert@akacje.pl> napisał w wiadomości
news:ctg2gi$cr3$1@node2.news.atman.pl...
> pytanko jak w temacie
>
> do pracy biurowej czasem filmow oraz do gierek (jak ma czas)
>
> aktualnie mam CRT NEC 95F...monitor dobry (5 lat i zero awarii),
> ale ogromne pudlo, trafil sie klient, ktory chce go kupic dlatego szukam
> ciekawego LCD
>
> czytalem juz wiele opinii i wstepnie wytypowalem sobie 4 modele:
>
> iiyama ProLite E435S-B
>
> NEC Multisync 1770NX
>
> Samsung SyncMaster 710T
>
> LG Flatron L1730P
>
> ww. sa w podobnej (ok. 1600zl) cenie
>
> warunek konieczny:
> [...]
  Klient reklamował ten model i w sklepie wybierali nowy. Wyobraź sobie na
kilka paneli o rożnych seriach nie trafili na żadnego, który byłby
pozbawiony usterek. Mnie to poraziło, jak to możliwe, że producent wypuszcza
na rynek takie badziewie. Rozpakowali, kilka kartonów i wszystkie
egzemplarze zostały odrzucone. Niektóre to miały takie widoczne usterki
nawet, bez podłączenia do sieci. Tragedia z jakością w iiyamie.
  Ja osobiście po obejrzeniu i porównaniu kilku modeli jednocześnie,
preferowałbym Samsunga, lecz on niezbyt ma ciekawą gwarancję. W tym wypadku
rewelacyjną gwarancję ma LG i tutaj wypada pójść na kompromis.
Model SyncMaster 17" 710T srebrno-czarny Pivot można już dostać za cenę
brutto 1564,37
http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=796&ref=skapiec.pl
warto zwrócić uwagę że jest na matrycy a-si TFT/TN
"Bubby" napisa - zastanawia się nad
Samsung SyncMaster 913N 19" przy cenie 2079 zl
po co przepłacać, wiadomo, że komputronik jest sklepem drogim, np. "balta"
oferuje ten model po 1975 zł
http://www.balta.pl/
P.S.
Jeżeli zakup to jednak w realu, ważne aby sklep posiadał więcej niż jeden
model, bo to nastręcza problem z porównaniem.