Re: Wydajna stacja robocza

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 21:12:23 MET

Użytkownik " Kakajamax" <kakajamax@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ctgg8p$495$1@inews.gazeta.pl...
> Brovar <brovar_miszcz@interia.pl> napisał(a):
> A ja mam pytanie dotyczace Twojego pytania: czy to jest pytanie
teoretyczne?

> Hmm wiem, ze moze sie to wydac smieszne ale wiekszosc czasu przebywalem
poza
> Polska tak sie sklada, iz przyjechalem a zawsze przez wieksza czesc nie
mielem
> czasu ani mozliwosci finansowych na zlozenie sobie takiego sprzetu, ktory
> bylby jakgdyby ukonorowaniem moich marzen - moze sie to wyda niektorym
> smieszne ale jestem troszke niezbyt zorientowany po tak dlugiej przerwie w
> [...]
wdzieczny

Musisz się zastanowić, co było Twoim marzeniem:
zbudowanie sobie najlepszego kompa czy jego posiadanie.
Jeżeli to pierwsze to nie kupuj wszystkiego co najlepsze bo to frajdy nie
daje :))
i szybko się znudzisz a jeżeli to drugie to kup sobie jakiś gotowy zestaw.

Zawsze możesz pobawić się w "podkręcanie", bo to lepsze niż granie
w bezsensowne wyścigi czy Quake-a.
 :)

ax