Re: Wydajna stacja robocza

Autor: Kakajamax <kakajamax_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 18:14:02 MET

Brovar <brovar_miszcz@interia.pl> napisał(a):
A ja mam pytanie dotyczace Twojego pytania: czy to jest pytanie teoretyczne?

Hmm wiem, ze moze sie to wydac smieszne ale wiekszosc czasu przebywalem poza
Polska tak sie sklada, iz przyjechalem a zawsze przez wieksza czesc nie mielem
czasu ani mozliwosci finansowych na zlozenie sobie takiego sprzetu, ktory
bylby jakgdyby ukonorowaniem moich marzen - moze sie to wyda niektorym
smieszne ale jestem troszke niezbyt zorientowany po tak dlugiej przerwie w tym
temacie - wiec polecialem po cenniku jednego ze sklepow komputerowych i
zlozylem sobie wlasnie taka maszyne, na ktora w koncu mnie stac po wielu
latach - nie wiem moze faktycznie zle dobralem elementy - skoro nie
wykorzystam tego w 80% prosze o zaproponowanie czegos innego
W zwiazku z tym, iz teraz mam w zasadzie mase wolnego czasu komputer ma mi
sluzyc do obrobki fimow nagrywanych kamera cyfrowa i zdjec gry w nowe tytuly
ogladania DVD zrzucania audycji z SAT na komp tego typy sprawy
Nie mam tez zbyt pojecia jaki LCD zakupic - slyszalem cos o firmie Eizo, ze
jest warta uwagi - ewentualnie Apple ze swoimi panelami
Nie traktujcie prosze tego posta jako zart ale jako chec dobrania czegos z
gornej polki niekoniecznie do konca przemyslanego :)
Jezeli ktos potrafi doradzic cos do tych zastosowan bedze niezmiernie wdzieczny
Pozdrawiam
Witold