Re: Temperatura P4

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 20:23:40 MET

Użytkownik "Sławek" <tumnus2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctfkua$vu6$1@opal.futuro.pl...
> Witam
> Mam procesor P4 3.0 na LGA 775. Czy to normalne, ze w czasie spoczynku ma
> temperature okolo 50 st. C a w czasie pracy dochodzi do 75 C ? Mam
> zamontowany orginalny wiatrak intela i wentylator w obudowie. Jak otworze
> obudowe, to wiatrak chodzi wolniej, ale temperatura jest podobna.
>
> W serwisie mi pwiedzieli, ze "widocznie tak musi byc", ale ja mam
> watpliwosci....

Tak sobie czytam te wszystkie posty i doszedłem do wniosku,
że przyczyna waszych problemów może być za mały przepływ
powietrza w "budzie". Jeżeli ktoś ma w obudowie prawie 40 stopni
to nic dziwnego że intelowski (a także inne) coolerek się nie wyrabia...
To tak jakbyście chcieli chłodzić procka.... suszarką do włosów....

ax