Re: Temperatura P4

Autor: Maly <zly_at_zly.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 22:20:18 MET

> Mam procesor P4 3.0 na LGA 775. Czy to normalne, ze w czasie spoczynku ma
> temperature okolo 50 st. C a w czasie pracy dochodzi do 75 C

W moim przypadku jest to P4 2.8 GHz. Ale przedwoczoraj go testowalem i byl
krecony do 3.3 GHz na standardowym wiatraku (mozliwe, ze w sklepie jakis
innych wlozyli, bo w sumie nie jest az tak glosno ;] ) i temp. w stresie nie
przekraczala 63 stopni. Natomiast dzialo sie cos dziwnego, z 2100 obrotow
obroty wiatraka spadaly do 1500 przy duzym obciazeniu procesora.