Re: monitor lcd 19" z czasem 16 ms ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 20:01:02 MET

Wojciech Michalczuk wrote:

> To jest wszystko teoria. W praktyce bywa jak to bywa. Najlepiej pójść i
> własnymi ślepiami w sklepie zorganizować test.

Dokładnie tak - jedynym miarodajnym źródłem oceny jest.. przyszły
użytkownik. Bo nawet smużenie, a właściwie to jak silny dyskomfort
powoduje jest sprawą /czysto/ subiektywną. Np. osobiście uzytkuję
matrycę IPS 25 ms i nie mam żadnych powodów do narzekań pogrywajac sobie
sporadycznie w np. CoD. Ale znalazły by się pewnie osoby dla których
wspomniana matryca byłaby całkowicie nieakceptowalna przy tego typu
zastosowaniach. Tak więc pozostaje jedynie sprawdzić i przekonać się
osobiście.

Pozdrawiam