encore dvd 1.0

Autor: metalbeast <psychNOSPAM_at_master.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:33:11 MET

Wiem NTG :( ale mzoe ktos bedzie wiedzial? a moze to wina sprzetu i TG ?
mam problem podczas kodowania filmu na dysk Build DVD> /disc/folder/image,
za kazdym razem ten sam błąd :(
kiedy jest w fazie: planning video for movie, wywala blad
unknown error
(DVD error -1)
nie mam juz pojecia co to :((
video jest przekodowane w tym wlasnie programie, szukanie pustych linkow,
bledow w menu itp nic nie wykazuje.
Menu mam gotowe i dziala w podgladzie. Co to moze byc?
mam nadzieje ze mi ktos pomoze, albo powie gdzie szukac pomocy.
dzieki z gory

--
        [ metalbeast ]
        GG#: 1793689