Re: Problem z GeForce pod Xp

Autor: Darrek <pl17(no.spam)_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:46:22 MET

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <fuckoffspammer@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:crceak$k0m$1@host133-ursus.spray.net.pl...

> Znajdź sobie na sieci taką aplikację Drivercleaner i wyczyść wszystkie
> pozostałości po starych driverach po czym zainstaluj nowe. Powinno pomóc.

Witam !
Próbowalem takze przeinstalowania systemu (calkowity format) i pozniej
instalacja tej karty graficznej - to samo :(

Dodam, że podczas instalacji XP nie zainstalowal sobie do niej sterownikow -
czyli te wrzucone przeze mnie z plytki byly jedyne...

Dzieki za odpowiedz i prosze o dalsze sugestie..

Pozdrawiam !!