Re: jaki LCD 17" ??

Autor: Bubby <46349_at_poczta.fm>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 19:18:07 MET

Użytkownik "yezooz" <uss-green@wp.pl> napisał w wiadomości
news:l2r9okohinxa.1o9jla34b8ily.dlg@40tude.net...
> Ja tez planuje zakup LCD i myslalem o 19", ten Samsung bardzo mi sie
> spodobal (czas reakcji i wyglad) no ale brak DVI raczej przesadza.
>
> Mozecie przyblizyc troche jak duza roznica jest miedzy wyjsciem analogowym
> a cyfrowym ?

Dla zwykłego śmiertelnika nie ma żadnej. Złącze to umożliwia przedewszystkim
lepsze odwzorowanie kolorów i kontrastów po między kolorami o tej samej
temperaturze. Tak więc jeśli nie jesteś grafikiem, gdzie każdy kolor musi
się idealnie zgadzać to raczej Ci się to nie przyda. Ogólnie rzecz biorąc,
to nie ma jakiejś większej różnicy w obrazie, jeśli chodzi o oba typy złącz,
a większość z nich wywoływana jest kiepską kartą graficzną, lub wybrakowanym
wyświetlaczem.