Re: jaki LCD 17" ??

Autor: yezooz <uss-green_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 18:04:55 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2005 14:55:01 +0100, Bubby napisał(a):

> Użytkownik "Robert" <robert@akacje.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak bym teraz miał kupować LCD to bez namysłu brał bym to.

> Ale teraz nie mam kasy, a do tego nowy monitor nie jest mi tak bardzo
> potrzebny. Tak więc inwestycję odłożyłem na wakacje, wtedy kupię sobie 19".
> Będą już modele o krótkim czasie reakcji, za 1600-1900zł. Zastanawiam się
> nad modelami:
> Samsung SyncMaster 913N 19"
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15527

Ja tez planuje zakup LCD i myslalem o 19", ten Samsung bardzo mi sie
spodobal (czas reakcji i wyglad) no ale brak DVI raczej przesadza.

Mozecie przyblizyc troche jak duza roznica jest miedzy wyjsciem analogowym
a cyfrowym ?

Chyba jednak zdecyduje sie na 17" - Samsung SyncMaster 710T - bo opinie sa
niezle, cena tez ok. A jak u niego ze smuzeniem ?

pozdr.