Re: Temperatura P4

Autor: <Luk_at_s>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 15:06:30 MET

normalne na tym procesorze ja ma taki sam i nawet radiator zalman nie wiele
zdziała bo w stresie mam 70 stopni ale jest przynajmniej ciszej niż na
boxowym, te procesory po prostu tak się grzeją. Zmieniam platforme na A64
S939 z PCIE bo mniej prądu pożera niż pentiumy a wydajność lepsza. Te
prescocy to nie to samo co nortwoody (miałem notrwooda to żałuję że
przesiadłem sie na prescota, ale jeszcze trochę i będzie a64)