Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 14:17:33 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2005 13:02:53 +0000 (UTC), Dariusz napisał(a):

> Owszem jeśli będą to karty z obsługą AGP x1/2. Sądzisz że da się włożyć
> czystą kartę AGPx4 do slotu AGPx1/2 i jej nie spalić?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A co to takiego? Jakiś nowy wynalazek?
Sugerujesz że istnieją katy które chodzą tylko na Agp x4 i nie mają
innych trybów typu x1/2? Poza tym, są karty które obsługują tryby
x2/4/8 i je również można wsadzić do starych płyt i powinny działać
(np. Fx 5200)

> Wiesz czym się różni złącze AGP x1/2 od AGP x4/8?
Wiem

> Były też karty ze złączem
> AGP x1/2/4 i to często były nawet GF4MX
Ale co twoja wypowiedż ma do mojej? Napisałeś wcześniej że karty x4
nie ruszą na tej płycie i oczywiście racji nie masz i nie ma co tu
filozofować.

> Pzdr
> Dariusz
pozdr.