Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 14:02:53 MET

Jolly Roger <spameromnie@wp.pl> napisał(a):

> Bzdura totalna. Karty AGP x4 będą działały bez problemu.
 Owszem jeśli będą to karty z obsługą AGP x1/2. Sądzisz że da się włożyć
czystą kartę AGPx4 do slotu AGPx1/2 i jej nie spalić? ( oczywiście jeśli użyje
się przy tym odpowiedniej siły :) )

>Sam miałem kiedyś na płycie z chipem MVP3 kartę GF2 MX i działała poprawnie.
>Nie jest wykluczone, że GF FX5200 też by zadziałał, ale to już by trzeba
> było sprawdzić (oczywiście w ramach eksperymentu, bo przać taką kartę
> do płyty z chipem MVP3 i k6-2 nie ma sensu).

  Wiesz czym się różni złącze AGP x1/2 od AGP x4/8? Były też karty ze złączem
AGP x1/2/4 i to często były nawet GF4MX
> A czy wiesz kolego, że TnT2 M64 i Vanta to karty AGP x1/2/4?

  Wiem
> GF2 MX pochłania 3-4W energii, więc twoja teoria jest błędna.
> Natomiast problemem może wyć wydajność prądowa złącza AGP w starszych
> płytach - nie były one przystosowane do zasilania prądożernych kart.
> Dlatego też należy unikać kart GeForce 1 (ale GeForce2 działały
> poprawnie, bo żarły mniej prądu).
  I to napisałem.
    Pzdr
   Dariusz