Proszę o pomoc

Autor: Tomek <tm13_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 11:22:31 MET

Witam.

Mam taką sytuację.
Kupiłem drugi dysk "B" i założyłem na nim partycje.
Na dyski logiczne na dysku "B" nagrałem swoje dokumenty i cały dorobek
swojego życia komputerowego.
Na partycję systemową dysku "B" chciałem przenieść system ze starego dysku
"A". System przenosiłem programem NORTON GHOST. Problem w tym, że ten
program przeniósł mi system na cały nowy dysk, tzn. wykasował partycje na
nowym dysku "B", założył jedną duzą i nagrał na nią przenoszony system.
Pytanie.
Czy jest jakiś sposób na odzyskanie danych z tych już nie istniejących
partycji?

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Tomek