Re: czytnik kart SD/MMC widoczny jak pendrive/ typowe usb-storage

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 09:40:48 MET

B.Paciorek napisał(a):
> Kupiłem za chyba 70 a na allegro po jakieś 40-50 chodzi
jakis konkretny model/nazwa/producent? i czy jest widoczny z biosa (da
sie wybrac jako bootowalne urzadzenie, ew spod dosa dostac do niego) czy
po prostu windows to wykryl sam z siebie jako urzadzenie wymiennne? bo
jesli windows, to roznie bywa - aparaty cyfrowe tez czesto wykrywa sam z
siebie jako dysk wymienny, a bios oczywiscie niczego nie widzi...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG:23319