Re: czytnik kart SD/MMC widoczny jak pendrive/ typowe usb-storage

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 07:33:42 MET

BartekK napisał(a):
> szukam jakiegos czytnika do kart SD/MMC (a naprawde tylko do SD),
> najlepiej usb 2.0, ktory bylby widzialny jako "native usb storage" -
> czyli np nowsze plyty umialyby sie z niego bootowac. Tak jak pendrive
> itp przenosne pamieci, z tym ze chce wciskac do tego karte SD.
> Jak narazie, to kilka czytnikow (zwlaszcza takie 9in1) byly widoczne
> jako stacje dyskow, ale dopiero pod samym systemem, a nie z poziomu
> biosa (ta sama plyta widziala pendrive z biosa bez problemu), ew jeszcze
> potrzebowaly jakichs driverow...
>
> czy komus cos przychodzi do glowy? proste, moze byc niedrogie ;)

Kupiłem coś takiego w MM fajne- bo wygląda jak duży klucz- zamykasz
klapke i masz taki duży pendrive- widziane to jest jako dysk wymienny-
ale czy da się z tego zbotować to niewiem.
Czyta MMC/SD i MS
Kupiłem za chyba 70 a na allegro po jakieś 40-50 chodzi

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,