Re: QVC120 i P4 3 GHz - nakładanie pasty

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 09:01:26 MET

P43.00@3.75GHz

> Wiesz, w tej chwili tyle mam tj. 50°C, a stress'ie mam 72°C.
> Na BOX'owym coolerze mogłem podkręcić CPU do 2.6 GHz,
> na 2.8 GHz w stress'ie przekraczana była max temp. mojego CPU.
> A jakby nie było, mój CPU pobiera/wydziela max. 98.49 W.

Wcześniej miałem Northwooda 2.40 podkręconegop do 3.00GHz
i jego temperatura nie przekraczała 45*C.... Procesorek działa już
od trzech lat bez problemu róznież na Intelowskim coolerze i to
starszego typu z miedzianą kostką.

Będę w Intelu w środę to się dopytam jak z tym chłodzeniem i procesorami :)

ax
PS. Teraz też mam Northwooda.