Re: nforce 2, nforce 4

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 02:37:47 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Robert
<robert@akacje.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> jak zmieniasz plytke i procka to zawsze trzeba winde reinstalowac

Post w ogóle NTG... Ale odpowiem- przy ostatnim 'działaniu' na starym
sprzęcie powinieneś wywalić wszystkie sterowniki, powinno być OK. Poza tym-
po co ładować 32-bitowego Windowsa na 64-bitową platformę? Linux wspiera 64
bity.:-)

> i nie kupuj ten plyty Gigabyte na socket 939

Czemu? Jakieś mity? Znajomy wujka szwagra od strony cioci, która
wyemigrowała do Ameryki 17 lat i 34 dni temu słyszał od znajomego
domorosłego informatyka, że Gigabyte jest do bani? Idź spać dobry
człowieku...

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.