Re: Dysk Samsung; ale który model??

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 02:34:46 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Robert
<robert@akacje.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> koniecznie 8Mb i
> 7200rpm o innych nawet nie mysl, roznica w cenie minimalna a 8Mb bufor
> znacznie lepszy od 2Mb

A co wy wszyscy macie z tymi megabitami?!!!
Odnośnie Samsungów- "wcześniejsze" hdd faktycznie- było to g***o, nie
dyski. Teraz Samsung 'odpokutował'- robi dyski szybkie, chłodne, daje na
nie 3 lata gwarancji. Ponad to nowe Samsungi są bezawarynje/małoawaryjne.
Osobiście używam WD800JB i WD200EB, pierwszy z nich polecam, drugi nie, bo
ma tylko 20GB ;-) A Samsunga używałem przez około 7 miesięcy, dostał badów
przeze mnie, a działał super [miałem 60GB, 5400rpm, 2MB cache].
Poza tym- 8MB cache przydaje się tylko, gdy działasz na małych plikach [do
1MB?], i przy normalnym używaniu komputera różnicy praktycznie nie widać [a
ja mam taki hdd bo byłem głupi...;-)].

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.