Re: Zanikle miejsce na dysku

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 02:30:23 MET

KILu wrote:

> Pewnie poukrywane w folderach systemowych (w tym kopie zapasowe plików
> itp.).
>
> k,

Ja mam podobnie od jakiegos czasu a nie mam nic poukryeanego w tej
chwili nie moge sie doliczyc 15GB. Jedyny program ktory znalazl problem
to chkdsk.exe --> wolne miejsce blednie oznaczone jako zajete, i tylko
on to naprawia, ale jest to tymczasowe rozw. bo usuwa problem jak sie
uruchomi przy restarcie WinXP, ale bez niego tez sie "naprawia" przy
reboot. Nie wie ktos jak cos takiego trwale naprawic?

Pozdrawiam.