Re: Obroty wiatraka [ot]

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 02:26:51 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Aga <netaga@op.pl> rzuca
na pl.comp.pecet taki tekst:

> Zakupiłam, bo poprzedni (TITAN) strasznie hałasował. Ten miał być niby cichy
> (Whisper Rock IV ). Ja jednak nie czuje zbyt wielkiej różnicy.

Nie zrozumiałaś/eś. W nicku czytamy: "Aga". Za moich czasów było to
zdrobnienie od żeńskiego imienia Agnieszka lub Agata. A w poście czytamy:
"zakupiłEM", rodzaj żeński... No to, cytując zespół "Debil", "czy to facet,
czy kobita? Nie! To tylko transwestyta...". I jeszcze jedno- tnij sigi i
odpowiadaj pod cytowanym postem.

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.