Problem z "niewiadomo czym"

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 16:54:05 MET

Witam:

Na poczatek podaje zestawienie podzespolow:

Plyta Gigabyte K8NSPRO
Grafa Gigabyte 9600PRO
Proc Sempron 3100+
Ram 512 GoodRam

Tydzien temu pojechalem do hurtowin kupic nowa grafike i wpadlem na pomysl
zeby zawiezc im pamiec ram poniewaz od poczatku kupna komputera ciagle sie
resetowal i wystepowaly bledy z aplikacjami. Okazalo sie ze jest uwalona i
dopiero dzisiaj ja odebralem. W miedzy czasie aby przetestowac wlozylem
zastepcza kosc ramu 256 na 333 (tamta w serwisie na 400) i komputer
resetowal sie momentalnie od jego wlaczenia. Dalem sobie spokoj i poczekalem
na moja. Wlozylem i przy testach 3D w direct (9.0c) nastapil reset :(
zalamalem sie ale postanowilem ze sproboje powalczyc. Jak narazie chodzi pol
godziny i nic oprocz ciaglych bledow w przegladarce, 3d marku i w jednej z
gier ktora testowalem sie nie dzieje. Najczesciej wyskakuje komunikat
problemy z aplikacja. Zanstalowany mam system Windows XP z service packami.
Prosze o pomoc bo panowie w serwisie daja d**- :(

Pozdrawiam...:)