Re: karta sieciowa z dwoma RJ-45

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 11:10:37 MET

[B7] Yarii wrote:
> Jacek Marek napisał(a):
> jak to nie jest wskazane? nie rozumiem tego stwierdzenia, czyli modemy
> SDI czy NEO+ są niewskazane do współpracy z linux'em bo są na USB
> czy moja drukarka (na USB) zeby poprawnie działać pod linux'em musi
> być podłączona przez LPT? ODP. NIE!
A czy ja o tym pisałem...

> zawsze możesz podłączyć switch'a zarządzalnego i porobić VLANy przed
> wejściem i wrzucić tyle kabli ile Ci się podoba i wyjdzie na to samo
> *mniej więcej*
Tylko że ja nie mogę mieć miej, jeżeli już to więcej...
IPTables (nie nudzące się), logi, serwer VPN, "sharper", statystyki i to
wszystko ma być na switchu - oj drogi switch by to był, co prawda ten co
jest nie był tani ale... Router to nie zawsze jest urządzenie tylko
przepychające dane pomiędzy podsieciami... Jeżeli piszę że karta sieciowa na
USB nie jest dobrym pomysłem to znaczy że nie jest (w moim przypadku)...

JM