Re: karta sieciowa z dwoma RJ-45

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 09:35:11 MET

Jacek Marek napisał(a):
> Do routera na linuxie USB nie jest wskazane. PCI już wolnych brak...

jak to nie jest wskazane? nie rozumiem tego stwierdzenia, czyli modemy
SDI czy NEO+ są niewskazane do współpracy z linux'em bo są na USB
czy moja drukarka (na USB) zeby poprawnie działać pod linux'em musi być
podłączona przez LPT? ODP. NIE!

zawsze możesz podłączyć switch'a zarządzalnego i porobić VLANy przed
wejściem i wrzucić tyle kabli ile Ci się podoba i wyjdzie na to samo
*mniej więcej*