Re: 17-ka LCD - jaki wybrać?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 20:43:09 MET

> > NEC MultiSync 1760NX
> > 16ms

a ja polece Ci LG 1730P z technologia f-Engine, doskonale katy patrzenia
czas reakcji 12 ms, i ... reszte sobie doczytaj np tu:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13929 co do ceny to mozna go kupic
niewiele powyzej 1600 zl.
Mysle ze to propozycja warta przemyslenia.
Swoja droga patrzac zupelnie subiektywnie, o wiele lepiej mi sie podoba moj
domowy CTX PR960F niz nawet taki panel na jakim pracuje w pracy. I glownie
chodzi mi tu o walory wzrokowo-zdrowotne.
Po 8 godzinach ciaglej pracy i wpatrywania sie w panel z "jedynie sluszna
rozdzielczoscia" 1240 na 1200 (czesto np: lapie sie na tym ze tkwie niemalze
10 cm przed panelem) z ulga wracam na kolejne 10 godzin siedzenia przed
CTXem do domu.
Po owych 8 godzinach oczy zachodza mi mgla i przez to tre je jak szalony.
Zaznaczam ze zmienilem juz 3 modele niestety mam dostep do takich samych
typow czyli 1730P i w kazdym przypadku u mnie wystepuje ten sam efekt
zachodzenia oczu mgla.
Oczywiscie to jest calkowicie moja subiektywna ocena i ktos inny moze i
zapewnie bedzie sie sie czul zupelnie normalnie.
Acha jeszcze jedno wyjasnienie dlaczego wogole w takim razie polecam LCD?
Otoz przy modelach LCD innych firm (pracowalem dosc duzo na 15tce samsunga i
starszych LCDkach LG) po godzinie pracy oprocz wspomnianego mglawienia oczu
dochodzil jeszcze uporczywy bol glowy (leb niemalze 6x9) . W tym modelu
przynajmniej mnie glowa nie boli :-)

i tyle
zdrowko
x4y4