Re: Logitech MX1000 - uparty gryzon...

Autor: Konrad <konrad_at_odpowiedz.na.grupie.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 20:42:17 MET

Użytkownik "Sekator"

> No to się dałeś nabrać na laser w myszce :-))))

nie dalem sie nabrac - wybor byl podyktowany... hihi - to byla jedyna
dostepna w Sylwestra w "moim" sklepie nierolkowa myszka bezprzewodowa z
rolka :)))) o tym ze to "ta laserowa" :))) dowiedzialem sie gdy rozpakowalem
w domu i zobaczylem na niej certyfikat Laser Class 1 :))

> Poeksperymentuj z różnymi podkładkami, może jakaś icemata, skoro już tyle
> kasy wywaliłeś w błoto to jeszcze jeden wydatek nie zaszkodzi :-)
zwariowales :)) na podkladke mam wydac 150 zl ;),

> Jeśli nadal to samo, to goń do serwisu, bo za taką kasę masz prawo
> wymagać......
i pewnie sie to tak skonczy... :(

> Pozdrawiam, Sekator.
pozdrawiam