Re: Odpalenie filmu na TV - ATI 9600

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 19:59:10 MET

oizo napisał(a):
> własciwosci ekranu , Zakładka ustawienia , zaawansowane , zakładka nakładka
> , opcje trybu klonowania i ustaw :
> -Tryb teatralny , wideo pełnoekranowe.
>
> bedziesz miał tak ze na monitorze masz film wokienku a za to w tv na full
> screen.
> Napisy trzeba wyswietlac za pomoca FFDshow lub G400 (jakos tak sie to zwie -
> zapomniałem)

Ok, udało mi się znaleźć i wszystko ładnie chodzi. Jest tylko jeden
problem, zainstalowałem ffdshow i nie bardzo wiem jak uaktywnić napisy.
Zafiszkowałem opcję subtitles, zapisałem zmiany a jednak dalej nie mam
napisów. Oczywiście sprawdzę jeszcze G400, ale miło by było znać przepis
na ffdshow :)

Pozdrawiam
CFR