Re: Odpalenie filmu na TV - ATI 9600

Autor: oizo <oizo{spam}_at_autograf.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 15:33:53 MET

Użytkownik "CFR" <cfr@antyspam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crbfu5$icc$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Mam z tym problem, moge ustawić klonowanie itp. ale niestety obraz w tym
> przypadku z SubEdita jest czarny gdy na monitorze wszystko gra. Miałem
> to samo kiedyś na GF II ale tam jakoś do tego doszedłem, po za tym
> korzystałem z TV Toola :)
> Jakoś nie mogę dojść do ładu z tymi sterami od ATI :/

własciwosci ekranu , Zakładka ustawienia , zaawansowane , zakładka nakładka
, opcje trybu klonowania i ustaw :
-Tryb teatralny , wideo pełnoekranowe.

bedziesz miał tak ze na monitorze masz film wokienku a za to w tv na full
screen.
Napisy trzeba wyswietlac za pomoca FFDshow lub G400 (jakos tak sie to zwie -
zapomniałem)