Witam!
Ostatnio, w ramach przypominania sobie niektórych Gier oraz
kombinowania z ustawieniami grafiki zauważyłem niepokojące objawy. Przy
uruchomieniu Unreal:Return to Na Pali w trybie DirectX osiągam około od 20
do 60fps, w zależności od dynamiki akcji. Ale właśnie przy bardziej
skomplikowanych scenach tempo spada do kilkunastu klatek na sekundę co
prędzej przypomina slideshow niż wartką grę. To samo w trybie OpenGL - cały
czas niemalże z zegarmistrzowską precyzję 30fps (+/- 3fps :-)), niezależnie
od dynamiki, oświetlenia, tempa itp. Co więcej, mam wrażenie iż w wersji
OpenGL grafika wygląda ładniej.
Stąd też moje pytanie: gdzie tkwi diabeł? Dlaczego DirectX wypada tak
kiepsko?
Gra w wersji 2.26, grafika GF2 MX 400 64MB, sterowniki NVidii 6-cośtam-
cośtam, sprzed ok. dwóch miesiący, DirectX 9. XP.
Pozdrawiam
Artur
-- Medżik DiscoPolo Mejker: http://www.mdpm.bzi.pl/Received on Mon Jan 3 18:30:24 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jan 2005 - 18:51:04 MET