SDRAM

Autor: smbear <smbear_at_trzeba.cos.wyciac.gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 16:12:14 MET

Witam

Czy do komputera opartego bodajże na chipsecie Intel 440ZX (albo BX)
można włożyć moduł 256 SDRAM (133MHz)?

Wiem, że ogólnie, to tak ;), ale teraz szczegóły:
Płyta ma miejsce na dwa moduły pamięci, z czego jeden jest zajęty przez
moduł 128MB SDRAM (chyba 133MHz, ale komputer widzi go jako 100MHz).
Komputer to HP Vectra VLi8.

Moje pytanie wynika stąd, że ZTCP, to kiedyś (za czasów 286, a może i
Pentium) wszystkie moduły pamięci musiały być jednakowego rozmiaru.

Pozdrowienia,
        Tomek Duda