Nadmierne promieniowanie monitora.

Autor: gawdzik <gawdzik_at_leszno.edu.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 13:34:46 MET

Cześć,
mam problem jak w temacie - mimo tego, że monitor podłączony jest do sieci
przez kabel i przedłużacz posiadający bolce uziemiające (gniazdko oczywiście
również takie posiada) jego ekran, moim zdaniem, nadmiernie się elektryzuje.
Gromadzi się na nim bardzo dużo kurzu a dzisiaj podczas przecierania go
komputer się zawiesił. W pomieszczeniu znajdują się jeszcze 2 inne
monitory - korzystające z tym samych przedłużaczy i sieci - z którymi jednak
nie ma żadnych problemów. Mój monitor to EYE-Q 52S.
Może ktoś słyszał o nadmiernym elektryzowaniu się tych monitorów? Jeśli tak
co mogę zrobić? Jakieś dodatkowe uziemienie, filtr.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Pozdrawiam:
Marcel Gawczyński