Nadmierne elektryzowanie się monitora.

Autor: gawdzik <gawdzik_at_leszno.edu.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 13:17:03 MET

Cześć,
problem jak w tytule: mimo tego, że monitor podłączony jest do sieci poprzez
kabel i przedłużacz z bolcem uziemiającym (gniazdko oczywiście również taki
posiada) ekran wg. mnie elektryzuje się nadmiernie. Gromadzi się na nim
bardzo dużo kurzu a dzisiaj podczas jego przecierania ręką komputer zawiesił
się. W pomieszczeniu znajdują się jeszcze 2 inne monitory podłączone poprzez
te same przedłużacze, do tej samej sieci - nie ma jednak z nimi żadnych
problemów. Monitor to EQE Q 52S. Może ktoś z Was słyszał o nadmiernym
elektryzowaniu się tych monitorów?
Jeśli tak co mogę zrobić? Jakieś dodatkowe uziemienie, filtry? Będę
wdzięczny za każdą pomoc.

Pozdrawiam:
Marcel Gawczyński