Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: ViViD <vividi[nospam>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 12:38:19 MET

Użyszkodnik "TeeM" <teem@polbox.com> naciapał(a):

> Jeśli nie masz tego znaczka to zasuwaj wymienić kartę.
> To jest problem sprzętowy. Poprostu dekoder na twojej karcie nie
> identyfikuje
> sygnału stereo.
> Miałem to samo i po wymianie karty jest wszystko OK.

Może wogóle nie wykrywa NICAM. Nie wiem czy jest on z góry przypisany do
profilu "Poland D" (tylko wtedy mam NICAM), ale jak wybieram *Adaptive
Channel Scanning* wówczas zawsze mi wykrywa A2-DK. Tez tak macie? Czy może
wogóle przy tej opcji wykryć NICAM?
[ F10 - podczas oglądania pokazuje system dźwięku na ekranie aktualnie
wyświetlanego programu: NICAM/A2-DK ]

Czy mógłby ktoś to sprawdzić u siebie?

--
( Archiwizacja starych ustawień  to pliki: "WFPRFL.cfg", "Winfq.cfg",
"Wincdl.cfg", "WFSCHDL.dat" oraz klucz rejestru: